Odgovorov na to vprašanje je lahko kar nekaj. Zaradi skrbi za boljšo telesno kondicijo, zaradi praktičnost, hitrosti potovanja od točke A do točke B v prometnih zamaških in še kaj bi se našlo. Mestno kolo je vsekakor koristen pripomoček za doseganje različnih ciljev.
Kolo nas večino spremlja že od malih nog. Starši so nam kupili najprej tisto z dodatnimi kolesci, ko smo se naučili voziti brez njih in smo prvo kolo prerasli, pa smo komaj čakali na tisto novo, sijoče kolo, ki smo ga z največjim ponosom razkazovali svojim prijateljem.
Mestno kolo v boju zoper gnečo
Če živite v mestu, se verjetno še kako dobro zavedate prednosti, ki jo prinaša kolo. Če le zunaj ni kakšnega naliva, snega ali izredno nizkih temperatur, se je na pot v šolo, službo ali po opravkih najlepše odpraviti s kolesom. Mesta so čedalje lepše urejena in prilagojena tudi za kolesarje, pot s kolesom pa je tako postala še hitrejša in bolj varna.
Medtem ko na cesti vse stoji in se nikamor ne premakne, boste na kolesu lepo švignili mimo in z nasmeškom na obrazu pospremili zdolgočasene obraze v avtomobilih. Z lahkoto se boste ustavili kje v centru na kavi s prijateljem, saj boste kolo parkirali čisto zraven. Na kolo lahko obesite tudi priročno košaro, v kateri boste prevažali reči, ki jih potrebujete ob sebi.
Zakaj mestno kolo in ne gorsko?
Če govorimo o tem, da potrebujete kolo za vožnjo po mestu, potem se vsekakor odločite za mestno kolo, ne pa za gorsko. Obstaja kar nekaj razlik in pozitivnih lastnosti, ki v tem primeru govorijo v prid mestnemu kolesu. Mestno kolo ima za razliko od gorskega le eno prestavo, v nekaterih primerih pa 3 ali 7. Ker se boste bolj ali manj vozili po ravnini, je to zelo logično.
Manj prestav pomeni manj gibljivih delov, ki se lahko pokvarijo, in s tem precej pocenijo in olajšajo vzdrževanje. Naslednja razlika je vsekakor udobje. Gorsko kolo je namenjeno kolesarjenju v klanec, v naravi in neravnih površinah. Zato ima tudi široke in nazobčane plašče, da se bolje oprimejo neravnega in drsečega terena. V mestu vam to ne bo prišlo kaj dosti prav.
Še več. Široki in grobi plašči na asfaltu povzročajo nepotrebno trenje in upočasnjujejo vožnjo. Oziroma povedano drugače, za enako hitrost boste morali vložiti precej več energije v vožnjo z gorskim kot mestnim kolesom.
Še ena pomembna razlika je v sedežu. Sedež na mestnem kolesu je zasnovan za udobno vožnjo brez boleče zadnjice, medtem ko je pri gorskem bolj špartanski in neudoben.
Z mestnim kolesom po otroka
Na mestno kolo je povsem enostavno pritrditi otroški sedež. Če je potrebno, tudi dva. S kolesom boste zjutraj odpeljali otroka v vrtec in ga kasneje tudi varno pripeljali domov. Ne le, da je kolo praktičen pripomoček za prevoz po mestnih središčih, je tudi prava dogodivščina za male junake, ki v takšni vožnji še kako uživajo.
In še nekaj nasvetov pri nakupu mestnega kolesa:
- Kolo naj vam bo všeč na pogled in v praktični uporabi. Testirajte ga.
- Upoštevajte možnost naknadne uporabe dodatkov kot so: košara, otroški sedež, svetila, ključavnice in podobno.
- Ne kupujte novega kolesa samo zato, ker je najcenejše. Raje kupite ohranjeno rabljeno kolo boljše kvalitete za enako ceno.