Prodajni lijak

Vas zanima, kako v svojo spletno trgovino pritegniti popolnega neznanca in ga peljati skozi nekaj zelo posebnih in premišljenih korakov, med katerimi bo postal kupec in na koncu morda celo nekdo, ki bo promoviral vašo spletno trgovino? Berite dalje!

Morda se šele lotevate podviga imenovan »spletna trgovina« ali pa le-to že imate, ne veste pa, kako se lotiti procesa optimiziranja prodajnega lijaka. Kako zelo pomemben je ta del načrtovanja, boste spoznali, ko boste prebrali naslednje vrstice.

1. Zvabite neznanca v svojo spletno trgovino

To vam bo navadno najhitreje uspelo z oglaševanjem, pojavljanjem na socialnih omrežjih in drugimi promocijsko usmerjenimi akcijami. Torej, neznanca ste pritegnili v svojo spletno trgovino in to je znak, da ga njena vsebina zanima. Ni pa rečeno, da se bo po ogledu tudi takoj odločil za nakup. Večina nas na spletu najprej preverja cene, konkurenco in išče najboljšo ponudbo zase.

2. Neznanca spremenite v rednega obiskovalca trgovine

Čeprav se tako imenovani »neznanec« ob prvem obisku morda ni odločil za nakup v vaši spletni trgovini, pa to še ne pomeni, da nekoč ne bo postal vaš kupec. Če mu bo ponudba všeč, se bo vrnil sam ali pa ga boste še kdaj ujeli preko remarketing oglaševanja. V tej stopnji boste že precej bližje prvi prodaji.

3. Obiskovalec postane »lead«

In kdo sploh je lead? V marketingu tako imenujemo osebe, ki trgovcu oziroma lastniku spletnega mesta pustijo svoje kontaktne podatke. Za nekoga bo dovolj že pravilno pridobljen e-poštni naslov. Ponudite svojim obiskovalcem denimo opcijo, da si brezplačno prenesejo kakšno e-knjigo v zameno za njihov kontakt.

Z bazo tako pobranih kontaktov boste imeli v trenutku izjemno prodajno orodje. Preko premišljenih e-novičk ali s specializirano ponudbo po meri boste takšen lead lahko hitro spremenili v kupca.

4. Kupec postane vaš ambasador

Ker nudite kvalitetne izdelke po ugodni ceni, je vaš kupec izredno zadovoljen. In ne le to. Tudi po zaključenem prodajnem procesu ostanete s svojo stranko v kontaktu. Vsake toliko premišljeno pošljete kakšno novičko, obvestilo o akciji ali povabilo k branju članka na vašem blogu. Morda skupaj s prodanim artiklom celo pošljete kakšno darilce.

Takšen kupec se bo v vašo trgovino z veseljem vrnil, hkrati pa bo svoje zadovoljstvo in dobro izkušnjo delil tudi z drugimi. S prijatelji od ust do ust, z objavo izdelka na socialnem omrežju ali kako drugače. Na ta način že postane tudi neke vrste promotor vaše spletne trgovine. Recimo mu »ambasador«! In to za kakšno ceno?

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja